1. huhtikuuta 2015

Blogin muokkailua ja kuulumisia


Hola everybodyy!

Ihminen ei sitten osaa olla mihinkään tyytyväinen. Kuten minä tähän blogiin. Tai oikeastaan tähän ulkoasuun. Mutta antaapa olla tämmönen nyt! Vähän keväisempää ilmettä, hih.

No mutta, mitäpä mulle kuuluu? Kiitos kysymästä, oikein hyvää!

Tää aurinko on vaikuttanu mun mielialaan positiivisesti ja tunnen piiiitkästä aikaa sellasta hyvää fiilistä. Mulla on paljon suunnitelmia tulevaisuudelle enkä jaksa oottaa että pääsen toteuttamaan niitä!

Sitten kun tuosta nuo lumet sulaapi, niin aloitan juoksemisen! Tilasin Zalandolta tuollaiset Nike Free -lenkkarit ja ne tuntuu jopa sopivilta. :) Ihanan kevyet ja varmasti hyvä juosta maastossa. Saa jalkalihaksetki tehdä vähän töitä. :'D

Haluan valaista teille mun tavoitteita tulevaisuudelle, koska oon oikeastaan jo päättänyt mitä haluan tulevaisuudelta (tokitoki suunnitelmat voi aina muuttua, muttaa :D):

1. Aion tähdätä ylioppilaaksi
- Koska yksinkertaisesti haluan sivistyä ja opiskella mahdollisimman pitkään. Oon kuitenkin miettinyt kaksoistutkintoa amiksen liiketalouspuolella, eli en mahdollisesti (ainakaan vielä) aio suorittaa koko lukiota. :)

2. Aion opiskella yliopistossa
- Psykologia ja suomen kieli kiinnostaa ja ne todennäköisesti aion sitten valita kun sinne asti pääsen. Tai toisen niistä. Tai en kumpaakaan, koska mind can changes. :D

3. Musta tulee mahdollisesti psykologi tai opettaja
- Psykologin ammatti on kiinnostanu jo pitkään ja ois mahtava olla esim. koulupsykologi. :) Opettajan ammatti ois sitten se toinen vaihtoehto ja opettaisin varmaankin äidinkieltä tai psykologiaa lukiossa tai yliopistossa.

4. Aion kirjoittaa kirjan
- Mulla on tällä hetkellä suunnitteilla lastenkirja, joka kertoo pienestä Bea-siilistä. Saa nähdä toteutuuko tämä. :D Jos ei, niin kirjoitan novellikokoelman tai jonkun romaanin.

5. Aion lähteä au pairiksi
- Sitten kun on rahaa ja siltä tuntuu. :) Ehkä tänä vuonna tai ensi vuonna jne. Riippuu miten asiat menee!

6. Aion hankkia suomenlapinkoiran
- Koska se ois just mulle sopiva koirarotu! Mutta tuskin toteutunee lähitulevaisuudessa. :D Sitten kun elämäntilanne on sopiva.

7. Aion matkustella paaaaljon!
- Voisin kiertää vaikkapa koko maapallon. :'D Espanja on silti etusijalla <3

8. Aion erakoitua metsään
- Eheh, no ei. Tai no, eihän sitä tiedä jos maalle muuttasinkin takasin. :D Joko yksin tai sitten mahdollisen tulevan kumppanin kanssa.

Tällaisia pieniä ja vähän suurempiakin suunnitelmia tulevaisuudelle. :) Saa nähdä kuinka moni toteutuu!

No mutta, minäpä menen jatkamaan tätä haaveiluani. Adios!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti