19. helmikuuta 2015

Mikä lyhyydessä ärsyttää?


Sain viimeyönä ''lääkehuuruissa'' uuden inspiraatioaiheen blogiin ja meinasin jo pompata ylös sängystä takaisin koneen ääreen näpyttelemään sen tuoreesta muistista esiin, mutta päätin tällä kertaa nukkua hyvät yöunet ensin, kheh.

Oon aikasemminkin maininnut täällä blogissa pituuteni, eli olen noin 148cm. Noin-sana siksi, koska viimeksi minut mitattiin lääkärissä ja siellä sain mittaustulokseksi 148cm ja vähän sitä aiemmin kouluterkkarilla 147,5cm, joten se on sitten NOIN 148cm. :D

Oon oikeastaan ollut lähes aina sinut pituuteni kanssa, tosin aina joskus tietyissä tilanteissa sitä toivoo olevansa edes päätä pidempi.

Oon tottunut katsomaan muita naama ylöspäin, olemaan kävelykeppinä (:D) ja aina se porukan lyhyin.

No mutta, mikä mua ärsyttää lyhyydessä?

Ensinnäkin se, että joka paikkaan joutuu kurottelemaan/käyttämään jotain koroketta esim. jos haluan lasin astiahyllyltä niin joudun käyttämään tuolia apuna.

Toiseksi vaatteet ja kengät.

Mun kengänkoko on 35 ja sitä kokoa ei niin vain löydy ellei nettikauppoja ja lasten kenkäosastoa lasketa.

Housujen kanssa on ollut aina ongelma. Lahkeet on _aina_ liian pitkät ja näyttää pöhköiltä, vaikka niitä yrittäisi miten kääntää. 
Ja sitten taas, jos lahkeet on ihan ok niin sitten vyötärössä on jotain probleemaa. Farkkujen etsintä on siis täyttä tuskaa! Yleensä käytänkin legginssejä.

Takin kanssa on sama ongelma, tosin ongelmakohta on hihoissa.
Aikuisten takkeja etsiessä on pakko ottaa mahdollisimman pieni koko (32-34), että hihat ei menisi makkaralle. Yksinkertaisempaa olisi valita lasten takkien joukosta, mutta siinä tulee sitten ongelmaksi tämä minun kookas rintavarustukseni. :'D On se elämä sitten hankalaa.


Sitten niitä hyviä puolia! Eh eh.

Korollisia kenkiä voi käyttää ihan vapaasti vaikka 20cm koroilla tuntematta itseään liian pitkäksi ja siinä saa samalla mukavasti lisää pituutta.

Tuleva seurustelukumppani on 99,5% todennäköisyydellä mua pidempi. :D Mua ei haittaisi, vaikka jäbä/tyty olisi sen tasan 160cm. Parempi se kuin kaksimetrinen jättiläinen!

Siinäpä ne hyvät puolet tais sitten ollakin. 8)


Jos saisin valita minkä pituinen olisin, niin voisin ehkä haluta kumminkin itselleni ainakin 10cm pituutta lisää ellen enemmän. Mutta niin ei käy, joten täytyy pärjätä näin!


Oletteko te sinut pituutenne kanssa? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti