6. lokakuuta 2014

Haastepostaus nro seis (6): Ystäväni, mis amigas


Ihanaa myöhäistä syysiltaa kaikille! :3

Ennen varsinaista postauksen aihetta, haluan hihkuttaa kaikille että...


MINÄ OLEN JUMALAUTA 18-VUOTIAS !!!!1


Heh, eilen siis täytin 18 vuotta ja olo on erittäin sekava. :'D Ei, en ole kankkusessa.
Ahdistaa vain ajatella miten nämä vuodet on vierineet aivan hirveällä vauhdilla.
Vastahan mä olin se ''reipas'' yläasteelainen. :DD Nyt sitte ''pitäs'' olla aikunen. Huh huh.

Elämä on kuin suuri kirja ja tältä tuntuu uuden luvun aloitus!

Mutta nyt mennään varsinaiseen aiheeseen! Haastepostaus numero kuusi, jossa aion kertoa ystävistäni. :)




Kuten aiemmin mainitsin, elämässäni on ollut aina vähintään yksi ystävä. Koskaan en ole tuntenut elämässäni yksinäisyyttä. En koskaan.
Kaikki ne ystävät, jotka ovat olleet vierelläni ja ne jotka ovat yhä vierelläni, ovat jääneet muistoihini ja lukittautuneet sydämeeni ♥

Kun olin pieni, sisarukset ja serkut olivat ystäviäni. Toki minulla oli myös ystävyyssuhde naapurin pojan kanssa sekä pitkäaikainen paras kaveri silloisesta koulusta.

Sitten kun isompana muutin Pattijoelle ja vaihdoin koulua, kaveripiiri muuttui täysin.
En edes muista miten tutustuin tämänhetkiseen kaveriporukkaan. :DD Menin kai juttelemaan tms.?

Nuo tämänhetkiset ystävät ovat olleet ystäviäni ala-asteen kolmannelta luokalta asti <3
Kun olin koulukiusattu muutaman luokan ajan, ystävät jaksoivat olla tukenani ja pitivät puoliani. Siitä olen heille kiitollinen. :3 En tiedä yhtään millaisessa jamassa nyt olisin jos heitä ei olisi silloin ollut. Toivon ja uskon, että nuo samaiset ystävät pysyvät ystävinäni vielä pitkän aikaa. :)

Sellainen kuin paras kaveri eli ''bff'' minulla on toki ollut toisenkin kerran elämässäni. Nimittäin siskopuolestani tuli parhaista parhain ystäväni melkeinpä heti kun tutustuttiin.
Hänen kanssaan olen kokenut melkein kymmenen vuoden ajan vaikka ja mitä. Tuo ihminen merkitsee ja tulee aina merkitsemään mulle ihan kaikkea.

Vaikka olenkin itsekseni viihtyvä ihminen, tarvitsen vähintään yhden ihmisen elämääni.
Ilman ystäviä olisin aika hukassa tässä julmassa maailmassa.

Olen maailman onnellisin ihminen kun olen saanut tuntea tuon ihanan tunteen, ystävyyden.

Te rakkaat ystävät jotka tätä luette, i love you all - forever ♥♥

Tällainen oli tämän kertainen postaus. Tämän enempää en viitsi ystävistäni avautua, sillä haluan varjella ihmisten yksityisyyttä. ^^ Toivottavasti tykkäsitte ja kommentoida saa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti