31. joulukuuta 2014

Hola a todoooos!


Tuli vain tällainen halu tehdä uusi postaus ja päätinpä sitten tulla tätä kirjoittamaan teille jotka mun höpötyksiä jaksatte lukea. :'D

Mä oon tähän mennessä tehnyt noita haastepostauksia (jotka näköjään taidan saada valmiiksi seuraavalla vuosituhannella laiskimus kun olen) ja en oo oikeestaan mitenkään muuten kirjoitellu tähän.

Ei vaan tule mitään mieleen mitä kirjoittaisi. Mun elämässä ei tällä hetkellä tapahdu mitään kirjoittamisen arvoista. Välillä mietin onko tässä blogin pitämisessä mitään järkeä. :DD

Noh, ei viitsitä heittää heti kirvestä kaivoon. Itseäni vartenhan mä tätä blogia pidän.

Oikeastaan noiden haastepostauksien avulla oon nähnyt itseni jotenkin uudella tavalla ja saanut sellaisia ''playbackeja'' menneeseen. Oikeastaan siitä syystä halusinkin niitä ruveta kirjoittamaan. Että tutustuisin itseeni uudestaan.

Sen ainakin olen oppinut, että noita vlogipostauksia ei tule enää olemaan kuin se kolmasosa. :D Mä en tykkää yhtään olla kameran edessä. En tippaakaan.

Silloin lapsena sitä oli helppoa heittäytyä ja pelleillä kun isi otti videokameran esille. Nyt se tuntuu erittäin vaikealta ja haastavalta. Tiedänpähän ainakin, että kameran etupuoli ei ole myöskään minulle se oikea paikka. Oikeastaan olisi paras, että pysyisin koko kapistuksesta kaukana. :DD Hyi kamera, hyi.

Ja että päästäisiin haasteissa eteenpäin niin minä söin saatana tänään makaronimössöä, jossa jauhelihaa ja sipulia. U happy? Okei wut.

Aa juu, ja hyvää uutta vuotta kaikille! ¡Feliz año nuevo!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti